amanda+bella+julia

hejsanbloggen
jag vet att jag inte har bloggat
men jag amanda och julia
drog t stan vid tolv typ :)
köpte geekglasögon och en t-shirt
som ni ser på bilden ;)
sen testa vi massa kläder, ni får lite bilder på de.
jagälskaramanda&julia
sen efter stan så skulle amanda t sin kusin och julia t sin kusin
så jag va med sebbbbbbe(L)
sen kom amanda när hon hade vart hos sin kusin :D
vi drog ut, tog väldigt fina kort hahha (y)
kanske få se dom någon gång:D
nu är jag med amanda, och snart ska jag äta
smsa om ni vill träffa oss
puss;*
OCH DET ÄR KONSTIGT MED ROTERINGEN
DOM ÄR ROTERADE MEN INTE SEN NÄR MAN LADDAR UPP DOM
SÅ NI FÅR VRIDA PÅ HUVUDET

/isabellakristiinafredberg♥

vi vet att vi är töntiga? :D


geeeeeeeeeeeeek :D
inte tröjan jag köpte ;)



snygginaar


den tröjan köpte jag :)


hihihiihi(a)



ni får nöja er med dom här bilderna
hihihiihih <3

Postat av: panda

sumer smäxiga :)

Skrivet: 2010-04-03 - Klockan: 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: