jag älskar handboll

hejhej
nu ska jag fixa mej,
och kolla på tv
orkar inte sitta vid datan
mer, alla kommer och kollar på mina matcher imorgon
09.55& 12.15 i abb arena syd, alla kommer och träffar mej (a)
bloggar imorgon kväll  , pusss;*

Postat av: FANNYHEDBERG - fannyhedbergwastesson.blogg.se

okej :)

den bilden gjorde jag om i photoscape. det är skitbra och mycke lättare än ps. man kan söka på download photoscape så äre ba att ta den första det står free på och ladda ner för det kostar inte ingen av dom kostaroch man får inge virus eller nått. det va en storbloggare som tipsa mig om det :) så jag tror inte det är nått farligt att ladda ner det :)

Skrivet: 2010-04-09 - Klockan: 23:45:35
Bloggadress: http://fannyhedbergwastesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: