jag längtar till min cykel :D

svar på kommentar varför jag tar kort med webben istället för min kamera :
jag tar jätte mkt bilder med min kamera, men orkar inte ladda in alla hela tiden
och dom webbkamera bilder som jag har på bloggen är oftast från julia ;)
hihi, hoppas du har fårr svar nu :)

hejbloggen
kom hem från julia för ett tag sen, dom skulle köpa mat på stan så följde med dit.
sen skjutsa dom hem mej, och jag satt mej vid datan och tv:n .
pappa va och kolla på cykel idag , en roooosa, pappa ska ringa på tisdag och kolla om den
har kommit, hihi och nu ska jag börja låsa min cykel (aaa)
ni får en bild på min blivande cykel :D


kanske inte ser exakt ut såhär, men typ
den kanske är mer rosa, :D:D
jjag längtar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: