omg, jag garvaar

hejhejhejhej
idag va jag med amanda och david ((; <333
haahah ah, vad gjorde vi , typ hoppa (aa)
träningen idag va as kkkul :)
vi spela basket lite sen bara macter , i love it :D
sen spela vi match mot föräldrarna , och vi vann såklart (y)
sen efter träningen samlas alla
och snacka om olika cuper och så ;)
nej, men då får man höra,vadå? ;o
jo, att vi ska kötta med att samla in pengar så vi har råd att
åka till TJECKEN på handbollscup, ffaaan va nice (hh)
alla vil typ flyga dit men det blir förmodligen buss eller tåg ;dd
så ska vi bo på hotell, haha avundsjuka eller :D
hihi, efter träningen gick amanda och jag t david som va på gården, :)
haha sen när vi skulle hem
så skulle amanda och jag typ jogga hem för vi orkade inte gå, haha och då sitter elias, casse och rasmus
i buskarna och kastar en flaska, haha, och jag trodde de va en störtande fågel
hahah garva ett bra tag där :)
nu sitter jag med flätor i håret för jag orkar inte fixa mitt hår imorgn :D
och jag kanske ska rensa hela bloggen och börja om
göra typ som en fotoblogg eller nåt, aja, ska tänka på saken, 
bloggar nog imorgon bitti, 
hahahah lååångt inlägg, men värt att läsa :):)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: