rubriik ? ;o

hejbloggen
jag längtar skit mkt t sommaren ;o
fatta att bara ligga och schteka, inte passa
några tider, bada hela tiden och ha så jävla kul ;o
hihi, snart äre sommarlov iallafall !
idag va jag med amanda (kk)
vi "pluggade" mkt
hopppa såklart, sen på kvällen drog vi t julia och hoppa hos henne
haha så jävla grymt roligt ;o
nu sitter jag vid datan och snackar med carro och pell på msn
och carro ska fixa min design i veckan.
assså om jag bara kunde så skulle jag göra själv, men jag fattar inget ;o
hahha elller bara lite men :)
men nu ropar duschen så ska hoppa in i den snart :D
och pell önskade bilder så här kommer några:D
pusssshej alla glada


så jävla gullllig ;o
bror du är bäst!


äälskliiing!


min alldelllles egna lilla hund (kk)



mkt fina:D


handboll i mitt hjäta! ;o


the studio by julia & bella (yy)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: