så jävla töntig

asså fyfaaan
vem fan äre ;o
det är någon jävla cp unge
som har kommenterat med mitt namn, min bloggadress och min hotmail adress
på ellens ellinores och jjulia bloggar, säkert någon mer blogg också.
den hade skrivit typ ; åh gmn jag älskar dej du är mitt alllt!
men säg inget om det där med sebbbe..
typ nåt sånt;oo
jag har bevis så den kan inte bortförklara sig när det kommer fram ;o
är den typ avundsjuk på mej och sebbbe elller?
vafan, skaffarej ettt liv
om du nu kommer förstöra nånting, då blire inte kul för dej.
hopppas du tar åt dej,
kommer gå och oroa mej nu attt det kommer bli cp
och ingen kommer tro mej, förutom några stycken då
men om du sabbbbar alllt mellan mej och sebbbe
assså fyfan va .. jag får damp
hejdå
 

Postat av: caroline

har du kollat upp IP nummret? ;)

om du kan det blir dte mycket lättare att lista ut vemd et är!

Skrivet: 2010-04-25 - Klockan: 17:22:06
Bloggadress: http://caroliinearih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: