sebbe+bella FÖRALLLLTIIID

hellllualla
kom in för ett tag sen
va med sebbe, david amanda och julia
vi va ute i min fina lekpark :D
orkar inte skriva om dagen men den va sjukt roliiig:D
va på stan med amanda och julia innan de, åt lunch buffffé
as gott (y)
imorgon ska jag vara med älsklings bror och älskling sebbe (L)
sen är det handbollsavslutning,
och jag ska fixa alla bilder på min dator och sen ladda in system kamera bilderna :D
men jag vet inte när, men jag ska ta lite bilder sen ska jag byta header och kanske ta bort alla inlägg och börja om :D
as kkkul :)
bloggar imorogn puss;*


Postat av: julia

jag älskar dej mest baby

de vet du (kk)

Skrivet: 2010-04-16 - Klockan: 08:01:18
Bloggadress: http://juliiategnelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: