vi tre är festisar

hejblogggen
idag va jag med david och amanda  (L)(L)
sen kom stewan och channel :D:D<3
hahahha hoppa såklart(a)
men sen var det träning, men jag var inte med för jag har
ont i min hals ;(
får se om jag är med imorgon när det är match mot föreldrarna ,hahah :D
efter träningen drog jag t david, och va där typ lite mer än en timme,
sen gick jag hem, och nu sitter jag här med min underbra systemkamera nick :D
nikon=nick, fettt bra
ska snart sleeeepa , men först ta lite kort:D
sov gottttt, pusss

Postat av: ellengöthliin

hhhhhey festisbästis ;);););););););)

VI TRE ÄR FESTSAR

KLAPPKLAPPKLAPPKLAPPP

PEACE

Skrivet: 2010-04-14 - Klockan: 10:18:52
Bloggadress: http://madebyellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: