ridön med bästavännerna, kan det bli bättre?

kom nyss hem från ridön
det är en ö i vattnet hhaha
fast det är as stor, men det är skit mysigt där;o

klockan halv fyra igår drog vi till maxi och köpte mat och så
som vi behövde för att överleva våran resa ;)
sen åkte vi där david och dom har sin båt, åkte dit, plus att david körde vattenskida
efter båten, fett läskigt;s
när vi kom fram så packa vi upp tältet och kolla lite , sen på med badklädersåklert:D
fanns en rutchebana hahahahah stavning.se elr?
och kanoter, surfingbrädor, TRAMPBÅTAR (L) så det hade vi fult upp med,
och det fanns en bastu på bryggan som vi kunde basta i , super härligt!
vi hade iallafall as kul och det här måste göras om!;o

idag vaknade jag mellan andreas och david, amanda och julia mådde inge bra igår
så dom låg i andra tältet ;(
ah men vi vaknar av att det är en pool i tältet , seriöööst
det regnade och david och andreas som låg i kanterna blev aaas blöta men jag vart inte blöt alls!
fett bra jag ääär:D andreas sovsäck kunde man fan vrida ur;ooo
ah men vi vakna då, va ganska pigga sen kollar jag på klockan då står det, 05.18 typ ;o
jag bah ; omg , den är fem typ, så vi somna om till halv nio :D
åt frukost packa jag och julia badade det va kallt men ändå inte
as kul iallafalll, david chicken skulle bada men han doppa sej bara:D
 gick till båten som vi skulle åka med hem, och
nu är alla hemma, ska väl snart dra ut hoppas jag, :D
men det här har vart så kkul, jag har skrattat och haft så jävla kul
bästavänner på en ö helt ensamma , vi badar som vi vill :D
och så, blir det bättre?
tänk att va själv på en ö med sina bästavännnner, aah det skulle va nåt va
inte många som får de :D


Postat av: amanda

du skrev aldrig om mina nära döden historier ;oo

Skrivet: 2010-06-11 - Klockan: 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: