rubriiik saknas..

igår kväll han jag inte blogga för jag var skit tröttt,
vi körde juh burken och efter de så drog jag julia zara och david hem
til david, satt där ett tag, sen drog zara ;(
då kolla vi på en film på tv, day after tomarrow jag hade redan sätt den men det
är fett bra :)
sen drog julia, david och jag kolla klart på filmen, men jag hann inte riktigt med
där i slutet (aa)
david skulle följa med meh halva vägen, men ni vet hur david är, han följer med en ända hem
så snällll david, jag älskar dej!
ssen somna jag vid ett typ, och vakna vid tio och drog upp rullgardinen
sen somna jag om till tolv, men gick upp halv ett, jag är så seeeg på morgonen ;(
idag ska jag vara med amanda , sen julia david och zara
sen ikäll ska julia sova hos mej och då ska vi kolla på sex and the city :D:D
ha en bra dag, ses!


fett gamml bild (A)A(A)A(A)A(A)A(A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: