sommmarlooov!

så jävla skööönt
gick upp halv sju och börja fixa oss
alla skulle typ ha vågit hår så julia och amanda gjorde mitt
och tvärt om :)
sen gick vi till skolan va där ett tag och va i klassrummmet
och typ gjortde nå lekar och fika :D
sen tog vi massa kortsom ni kommer få se!
innan fyra så ska davids pappa skjutsa mej david amanda andreas och julia
till ridön, vi ska tälta där, seriööst det kommer bli så jävla kul ;oooo
älskar er bästavänner!

nu får ni massa bilder sen idag!








jag älskar er!




bror+syster



älskar er tilll tusen!


mupparna som ska till ridöön,
jag älskar er alllrabästavännner!

sötnos! (L)(L)(L)


du är mitt alllt älskling!


bästavännnerna!


sebbbe+bellla




kusiinvitamiiin :D


du är bäääst




hahahah sbbbe:D:D
älskar dejj!


sötnos


gullllunge


brooorsooor älskar er!






tvillling (L)


sannipanniii

Postat av: AMALIA

sjukt fina !

Skrivet: 2010-06-11 - Klockan: 21:53:34
Bloggadress: http://aaamaliia.blogg.se/
Postat av: hejhej

är de julia beckman på typ femtte bilden ?

Skrivet: 2010-06-13 - Klockan: 15:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: