stan (k)

idag vare triatlon som jag redan har berättat
sen efter de drog jag och julia till stan, bilder kommer längre
ner vad jag köpte :)
det va 50% på alla kläder i hela bik bok ;o
fett bra , mee looove sale!
sen vare öppet hus, gick runt och kolla
och kolla på massa saker, orkar inte skriva vad vi gjorde
sen etfer de va jag med david sen kom amanda
sen kom julia och stina och dom skulle hämta julias saker :)
nu skypar jag med ellen och kollar på tv, och nu ska jag måla naglarna
fult upp!
nu kommer bilder på vad jag köpte!


älskar den!
gina-99kr


den som jag alltid ha velat ha (a)
bikbok-199kr rea 99kr


h&m-39,50kr


mjukisbyxoooor
bikbok-199kr rea 99kr :D


Postat av: josefin

fett snygg T-shirt:D

Skrivet: 2010-06-06 - Klockan: 20:49:04
Bloggadress: http://josaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: