träning ,klar!

nu kom jag nyss hem , har inte hunnit bloggat
på dagen idag, förlåååt men jag stack hem med snobben
och gick ut med han, sen fixajag träningskläder tillträningen
sen kom julia, vi drog t skolan och schttekte där, vi vänta på lisa
vi fick sluta as tidigt idag, våran sista lektion som var språk( spanska )
var inställd och jag hade prov i svenska, gick väl ganska bra hoppas jag!
aja sluta kanske halv tvåå (y)

nu kom jag nyss hem från täningen, ska snart hoppa in i duschen, sen blire tv
imorgon är det triatlon, och för er som inte vet vad det är och de vi ska göra är att,
först springa 2,5km sen ta cykeln och cykla till björnön, det är som från irsta t hälla typ ;)
sen springa lite i vattnet sen inge mer:D
så imorgon kommer vi sluta typ kvart över tolv, och då cyklar jag och julia hem
och sen blir det staaaaaan, så alla träfffar oss!

sen på kvällen ska vi ha öppethus på skolan och då får man vara ledig på fredagen
och det är liiite nice!
nu väntar en varm dusch, hihi
hörst imorgon eller senare ikväll puss!

jävligt låångt inlägg, men vf hopppa över att läsa det ? :)


jag och syyyster;*

Postat av: amalia

söta ! <3<3

Skrivet: 2010-06-02 - Klockan: 21:38:22
Bloggadress: http://aaamaliia.blogg.se/
Postat av: amanda

syskonlove

Skrivet: 2010-06-02 - Klockan: 21:59:33
Postat av: ssssofiabj

sötnosarr!

Skrivet: 2010-06-03 - Klockan: 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: