vilka är bäst ? *host* *host*

har nyss fixat mej med julia :)
fick skjuts av louise pappa från björnön
lite chill då ;o
och vilka är bäst om inte bella&amanda?
bäste tjejerna , vi kom föööst av tjejerna :):)
gunnar kom först av alla så jag amanda och gunnar stog därframme samtidigt och de
va bara ifrån 7b, så 7b är bäst :D
nu ska jag och julia snart bli hämtade av hennes mamma och då drar vi till stan
träffa oss där?

PLUS ATT JAG AMANDA JULIA OCH DAVID BADADE I MÄLAREN, DET VA AS SKÖÖNT
OCH IDAG KANSKE JAG OCH JULIA SKA BADA I MIN POOL, DEN BÖRJAR BLI VARM NU
MEN I HELGEN HAR NOG VÄRMEPUMPEN VÄRMT UPP KLART OCH DÅ ÄRE RUNT 28-30 GRADER
I VATTNET, MEN DET ÄR JU SOMMAR SÅ VAFAN ;OOO

ikväll äre öppethus som jag har skrivit längre ner, får se vad som händer sen, pusssilusss!


snyyygingar, vi vet redan de ;o

Postat av: amanda

mh, sexig bild på mej :)

VÄNTA,FATTADE INTE! VILKA VA BÄST?!

JO AMANDA & ISABELLLALLAAAALALALALALLALALALA

VI ÄGER SÖNDER ):)::):):):):):))

DE VA JU INTE ENS JOBBIGT , HEHEH :P

VISST SKA VI LEKA PÅ SÖNDAG ?

Skrivet: 2010-06-03 - Klockan: 12:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: