jag älskar spotify ;o

hejblogggen
lläsrubriken och ni fattar vad jag håller på med :D
jag lyssnar på musiiik
och jag sökte på typ hits och det kom upp skit bra låtar,
så jag lyssnar på musik, och om det är någon som vet någon
bra låt , så kan den kommentera den :D
idag efeter skolan va jag med älsklingarna amanda och kimberly(L)
vi baka skonsk eller hur det stavas :D
as gott, och kimberly visa sina bilder från the studio
verkligen skitfina ;o
och jag ska nog böra ha dagens mest spelade låt eller nåt ?
kanske vore kul elller?<3
ni får en biiild på ett collage som jag har gjort själv :m
hare bra
/isabellakristiinafredberg♥

lite blandande bilder :D

Postat av: Cecilie

hej! :D

jag kan lite svenska :D

jag er 13 år

og bor i Norge! oppland fylke, i Fåvang :D som ligger ved Lillehammer

Skrivet: 2010-03-29 - Klockan: 19:54:46
Bloggadress: http://ceciliekleven.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: