jag är glad :D

hhhejsaan allla
idag efter skolan
så drog jag hem med amanda hem t mej
mamma fråga om vi ville följa med på stan
och det villle vi.
vi drog hem t amanda och hämta pengar, sen
hämta mammma oss där.
när jag satt mej i bilen så låg
det en ellos påse där bak
då vare min bikini som hade kommmiiiit :D
den på bilden (L)
sen på stan hitta jag skorna som är på bilden (:
amandas mamma kom och hämta oss
för mamma och sannna hade redan åkt hem
jag drog t mej och amanda t sej,
sen vid sju kom hon t mej
så då drog vi t hallen
för david&andreas hade handbollsmatch (kk)
i hallen va jag med kimberly julia amanda & ellenlagelius.
sen när den var färdig så cykla jag med amanda och david en bit.
hemma så vare bara att plugga fysik. prov imorogn -.-
och engelska -.-
nu ska jag snart sova ses imorgon

älsklinnnnnngbikini (L)

sko bilden dampa -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: