morgon bloggging

helllllubloggen
kan sitta typ en kvart 10min vid datan idag
hehe hinnner inte annars :D
just nu sittter jag här med frukost och MTV i bakrunden
idag så äre lång dag i skolan -.-
sen tidig träning så hinner inte vara med någon idag ;(
JAG HOPPAS ATT ELLEN SKA KOMMA PÅ TRÄNINGEN
FÖR JAG VILL TRÄFFA HENNNE, HAR INTE GJORT DE PÅ TYP 1 VECKA OM
INTE MER ;o
ska äta upp min macka nu och dricka oboy :):)
men det blir ingen outfit bild&faclook
för jag hinner inte
-voulor dress i svart, tröja new yourker&byxor, kusin
-svartlinne, JC
faceloook; uppsatt hår i bulle :D
det blev en väldigt enkel idag
pusss&kram
/isabellakristiinafredberg♥


Postat av: ellengöthliin

jag kommer inte ..... :(:(:(:(

Skrivet: 2010-03-30 - Klockan: 08:35:37
Bloggadress: http://madebyellen.devote.se
Postat av: sessie

du får köpa ett eget domän! :)

Skrivet: 2010-03-30 - Klockan: 16:52:14
Bloggadress: http://stoltablondiner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: