sebbe+bella

hejsan bloggen
fett skön dag idag
eller igentligen inte men den gick snabbt
efter skolan drog jag hem med sebbe t mej
och gick ut med snobben
sen hem t han nörda mario kart :D
fettt vad jag äger(a)
jag älskar dej mest av allt sebbe, ljuset i mitt liv!
sen vare dax för träning
flams flams ..
ajja, nu sittter jag och kollar på tv.
och om elllen läser det här så äre t dej!
pppelllgöthlin
du är mitt alllt
och det vet du
du är ljuset i mitt liv
jag finnns för dej dag som natt
vad som helllst älskling, jag kommer allltid
stå på din sida och resa dej uppp om allt har fallit!
du är min egna lillla pellsyyyster (L)
mittt alllllt min dag min ängel från himmmellen
jag hopppas att du förståår att jag kommer älska dej
vad som än händer mellan dej och mej
pell+belll
vad som än händer
äre hand i hand livet ut!

snart ska jag duscha (a)
sen blire mer tv&mobil
alla smsar
hare bra pusss;*


Postat av: ppellgöthliin

gumman jag älskar dej mest

men jag har haft de lite svårt nu så förlåt

jag finns alltid dag som natt för dej också

du + jag föralltid!

Skrivet: 2010-03-24 - Klockan: 22:24:06
Bloggadress: http://madebyellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: