smoothie+träning+gården (y)

hejsanbloggen
jag ska berätta en rolig sak
jag va med julia och lisa idag.
och vi skulle äta mellis hos lisa.
vi plocka fram allting och så
sen ville vi göra smoothie
och när den är perfect så ska julia hälla upp den
i vår glas (yy)
och hon skruvar bort den där saken som man häller ur
från den där saken den står på.
det kanske inte va så jätta smart att julia gjorde de, de kunde
lisa ha fått göra istället.
ah, och helt plötsligt skrek julia HJÄÄÄÄÄÄÄLP!
ah om ni kollar på bilden så ser ni vad som har hänt ...
så jävla smidig :D



så vi stoppa ner sugrör och drack från bordet, hihi (y)
hehe vrid på huvvett :D


men tillsluut så gjorde vi en ny
fin&god gjord av lisa,bella&julllia

sen var det träning, kulkulkulkul &kul
etfer träningen drog vi t gården
träffa david, och typ dom smaka den där starka såsen
som verkligen är skit stark, davis börja blöda i gommen
och rasmus spydde och alla typ hoppa runt och kasta in snö i munnnen ;o
hahhah
nu kom jag nyss hem , ska snart duscha
men jagär tvungen att lägga ut en bild på lisas lilla hund valp
ozzzzy :D
så jävllaaaaaa söööt, jag dör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: