fem hiss & fem diss



- vädret som va igår, längtar som fan!
- att det snart är sommarlov så kan man dra t stan elr
vem som hellst när som hellst, man kan träffa massa då!
-att jag snart fyller år (a)
-blogg, jag älskar att blogga, och jag hoppas många tycker om min blogg!
-alla som har systemkameror och lägger in bilder på bloggen det blir mkt roligare
att läsa bloggen med mkr bilder!



- långa sega dagar i skolan -.-
- dom som är så töntiga när dom videobloggar, dom som tror att dom är as coola
men dom bara skämmer ut sig själva.
- när en dag har vart as varmt sen hoppas man på samma väder men då äre skit väder -.-
- mini folk som pushar på varje bild och tror att dom har as stora bröst , omoget -.-
- att allt ska vara så jävla dyrt ;o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: