gårdagen (yy)

internet dampa igår när jag skulle göra ett inlägg
men nu ska berätta
på dagen va jag med sebbbe  (kk)
sen när han skulle t några så va jag med david julia andreas och amanda
och sen fick jag min cykeel :D:D:D:D
vid sex typ så åt jag och andreas på birren, sen efter de
så drog jag julia och andreas t skolan , cykla runt där
amanda skulle jobba, men hon va med oss ett tag innan :)
hände massa där och man träffa många också ;D
sen typ på kvällen
va typ 678st vid varggropen, vi gjorde en brasa som alla satt vid, skit mysigt hihi
sen vid kvart över tio kanske, så drog jag och julia t lekparken
och snodde sebbe från alla 97;or haha :D
vi drog hem t mej och kolla på tv, och sebbbe va trött haah
sen när han drog så somna jag och julia på direkten typ.

idag så kanske jag och julia hänger med t stan med amanda david och andreas
men vi får se, pussshej;*


sööötnooooos, iloveu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: