hiss and diss



- att pappa&mamma har fixat poolen, så vi kan nog bada nästa vecka kanske
- ipood, man kan kolla på film va inne på internet spela spel, och den har ett bra pris!
- att sebbe och jag har vart tsm i ett år 31maj!
- nagellack, as fint och sen kan man måla som man vill
- gustavsvik, jag älskar det, speciellt forsen ;o och jag ska dit på lördag!


- att david inte är hemma på min födelsedag igen, och det är inte pell elr amanda heller!
- att sebbe åker till turkiet på lördag, jag kmr sakna han ;(
- regn -.-
- min mini data, den är bässstt men den är så liten ;(
- min mobil, jag älskar den men den går sönder lättt


Postat av: ellengöthliin

förlåt gumman men ja kommer hem 1 dag efter ;(((

Skrivet: 2010-05-23 - Klockan: 20:59:27
Bloggadress: http://madebyellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: