kalllllllt ute ;s

kom nyss in,lite småkalllt ute det gillar vi inte!
nu ska jag berätta från början till slut.
jag mötte julia på birren för hon skulle äta där.
därifrån så åkte vi till lekparken och träffa sebbbe (L)(L)
amalia, clara och krille, hehe vi va typ bara med sebbe men ;)
sen åkte jag och julia hem t mej och åt lite sen tillbaka till lekparken
och där va sebbe amalia och clara men dom drog, amanda andreas erik och hampus (L)
vi cykla bara runt i "stora" irsta
sebbe drog hem tidigt för han ska på klassesa imorgon ;(;(
aja kvällen forsatte vidare med att cykla runt i irsta
hahhah stänna på ställen men vi gjorde ingenting.
sen nyss kom jag och julia hem, och mina händer är kallla :(
imorogn blir det att vara med julia drar säkert ut och träffar dom vi va med idag
hihihi, aja kvälllen va bäst!
tack till er som gjorde kvällen bäst, jag älskar er!


SOMMMMMAR, KOMKOMKOM!

Postat av: ellengöthliin

finast :D

och tröjan du fick av mej hihii <3

Skrivet: 2010-05-09 - Klockan: 11:02:52
Bloggadress: http://madebyellen.devote.se
Postat av: clara

så söt,hahahah ahade ni kul :)<3

Skrivet: 2010-05-09 - Klockan: 16:12:23
Bloggadress: http://cclarahholmstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: