lååååångt men mkt värt att läsa , haha så jävla kul :D

nu ska jag berätta om min och davids dag, riktigt roligt så läääs!

vi åkte hem till mej efter skolan , gick ut med snobben
sn körde vi biljard , och då äre nåt cp djur om flyger/kryper ner i min tröja
och jag börjar skríka och ba kastar iväg biljard "pinnen" så den landar
golvet, och sen springer jag runt i hel huset och ba skriker typ hhaha :D

sen när det blev lite lugnare skulle jag david och sanna köpa mjukglass på macken, muums!
vi säger att vi vill ha tre glassar och så ;)
sen stannar sanna kvar där med sina kompisar som hon träffade utanför macken,
och hon tog hemma nyckel för vi skulle ändå inte hem t mej
vi skulle t lekparken.
jaha , när vi cyklar så säger jag t david, tänk att om du inte hade vart med mej hade det här aldrig hänt
asså köpa glass , han ba nej :)
nu kmr de "rooliga" davids glasss börjar rinna lite så han ska slicka upp de
och då kollar han inte vart han kör, och såklart kör han in i mitt hjul så det tar tvärstopp
och jag flyer över styret och glassen bah flyger och ah, jag han nog inte tänka där.
för sen när jag börja förstå att vi hade ramlat så låg vi bara på gatan som små pinnnar,
och sen david bah; gick det bra och jag as garvar för det gjorde så ont haha :D
sen kmr det en på cykel och bah, går det bra för er vi bah, hehe aah (aa)
sen reser vi oss upp och då kollar jag på min arm och seriöst hela armen är full av glass
i mitt hår också , och det gick hål på mina byxor, jag skrapa i hela knät och armbågen
och lite på underarmen ;o
david fick två små små små sår på benet och det va han som körde in i mej så han borde ha fått mer
skrapsår än mej;oo
och dvid ba; bellla om jag aldrig hade vart med dej hade det här aldrig hänt hahhaha
ah , sen ska david åka t sanna och hämta nyckeln så vi kommer in i mitt hus,
och då vill inte jag sittta på gatan helt glassig, så först sprang jag in i skogen sen sprang jag
med cykeln hem hahha.
sen kmr david och jag får tvätta bort alll glass och så sen vare bra :D
sen ska vi t sebbe men då va han vid ullviliden och då drar vi dit, men är där en kort stund bara.
sen drar vi t macken för david skulle köpa coola, då köper han av samma som stog i kasssan
han ba skämmta ba; ska ni inte ha en glass då ? ;)
david bah; nej vi ramla och hon fick hela över sig, och han ba aha och nickar sen ser vi att han vänder sig
om och då gör han en glass som jag och david får dela på , sjukt snälllt (aa)
sen kmr david och jag på en låt ba:
om du har en god glass och din partner är kass blire glassigt glaaglaasiiit haaahah bra vah? ;o
dagen va iallafall sjuukt kul och jävligt värd fast lite smällar , men vafan det händer alltid nån så :D

texten vart jävligt lång men så här värd att läsa, och dom som läser är bäst och ska få en stooor puss ;*



bild på lyckobarnen , bloooodsbröder (k)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: