långt inlägg menb såhääär värt attt läsa!

nu ska jag berätta om dagen!
efterskolan så va jag med julia och lisa!
vi gick ut med snobben sen gick vi in, och sen skulle vi ut och ta kort
men då va kameran slut på batteri -.-
så vi gick till macken och köpte mjukglass, muuums!
sen träfffa vi amalia, sebbe och alla 97killar
jag tog glass på min hand och smeta de i julias ansikte, sen gjorde hon tllbaka
då gjorde jag på lisa, sen vart det värsta kriget hih :)
sluta med att jag hade mest glass i ansiktet ;(
sen drog dom, och vi visste vart dom skulle så vi åkte t linbanan, där dom va ;)
efter ett tag skulle dom t sebbe då följde vi med, och jag julia och lisa skömmde ut oss
hehhe..
sen drog vi till skolan va där, och då skämde vi ut oss igen plus amalia :)
hhehhe kanske nt ska ta upp det nu men hehe
hände massa kul iallafall, och dagen har vart så häär bra!
sen drog jag julia och lisa hem till mej, vi skulle äta och sen drog jag och julia
t träningen, sjukt kuuul träning, vi hoppa hopprep och då tänker ni att vi leker
men absolut inte!
vi gör massa saker men det är ändå kul
det här inlägget vart långt men värt att lässa!


tog bara ngn bild som är tagen idag (y)

Postat av: Mälina

sv: vad roligt! :D

Skrivet: 2010-05-26 - Klockan: 21:54:53
Bloggadress: http://stickerbitch.blogg.seh.blogg.se/
Postat av: Christina

hei! Nice bilde : ) kommenter tilbake?

Skrivet: 2010-05-27 - Klockan: 07:11:06
Bloggadress: http://chriiistina96.blogg.no
Postat av: amalia

hahahahha... ! <3

Skrivet: 2010-05-27 - Klockan: 15:04:12
Bloggadress: http://aaamaliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: