nu skriver jag om alla som kommenterade inlägget :)

viktorianordén
snäll & fin
lärde känna dej genom ellen
vi har inga minnen men det kommer någ nåt!
puss;*

carolinearih
såå här snäll, och jjätte fin
bäst på att göra designer på bloggar!
saknar dej sjukt mkt, måste vara snart
KLICKA HÄR OM DU VILL KOMMA TILL HENNNES BLOGG!
jag älskar dej carro!

juliabeckman
vi går i samma klass, du är snäll och fin
vi har något minne sen förut men det va längesen
vi får väl ta och skaffa nåt minne, puss;*

johannamattsson
jätte snäll och rolig, men har sämst humor :)
går i samma handbollslag och du är jätte duktig i handboll
några minnen har vi , sen typ ditt kalas och alla cuper,
får skaffa fler hihi, puss
JOHANNAS BLOGG!

lisafredriksson
syster, jag älskar dej!
sjukt fiiiin &jätte snäll
vi har massa minnen, sen grönalund och alla gånger vi har vart
du är jätte duktig i fotboll och handboll
lisa, jag älskar dej det vetu syster (kk)

jennatornberg
finoch snäll
har inte så mkt minnen, vi har typ inte vart helller
går i sebbes klass, och du går på irstaskolan, hihi
kanske skaffar nåt minne, puss!

linnlundvall
omg, måste jag skriva alla minnen med dej ?
det är fan hur många som hellst ;o
linn, vi två va bäst
jag saknar allt vi hade och allt vi gjorde
du va som en syster för mej, vi bråkade och tjaffsade men böev alltid sams
vi snackade om masssor, du betydde allt för mej
sen gled vi isär , jag vet inte vad som hände, men nu börjar vi komma närmare varann
och jag hoppas vi kommer så nära som vi va den sommaren!
syster+syster bättre än så kan det inte bli!

douglasnånting :)
träffade dej på marknaden med ellen
du var med hampus och vi gick med er typ hela tiden,
sen efter marknaden så gick vi till någon skola
och va där ett tag, nu snackar vi och så.
du är jätte snäll och söt, och du spelar handboll också :D
i irsta till och med, mkt bra dääär(y)
hihii, vi får ta och skaffa flera minnen!
pusss;*

linusnäslund
en liten tööönt, räcker det ? :)
haha skoja, snälll och söt
går i samma hockey lag som sebbe, har inga minnen
men det kommer väl
pusss;*

alexiaeklund
går i min paralellklass
snälll och söt, har nåt minne,
as duktig i mål i fotbollen, inte för att jag går
du kanske inte heller går kvar men ändå
vi får ta att skaffa flera minnen!
puss;*

elinlagerkvist
jättte fin, och snäll
vi har nåt minne men vi brukar oftast träffas på stan :)
du är jätte duktig i handboll också !
vi måste fixa flera minnen tycker jag,
pusss ;*

krillevallin
har några minnen , när jag har vart med sebbe
och då har du vart med, och vi har typ träffats på stan
med sebbe och oscaar också
söt&snäll
fler minnen blire nog
puss!

amandahedberg
allrabästavän
jag älskar dej till 1000
du har vart min bästavän sen trean
och jag har alltid kul med dej!
vi har mer än 567654565minnen
men det kan aldrig bli för mycke!
du betyder massor för mej och du vet att jag älskar dej!
ingen är som oss tillsammans ;o
amanda plus bellla

davidscherling
min egna lillla ssöööt bror.
en av väääärldens snällaste killar! ;ooooo
du är bäst, vi har miljarder minnen och flera blir det!
jag kan snacka med dej om allt, och du får en alltid på så bra humöör
du betyder såhär mkt för mej, men jag hatar dej för att du inte är hemma på
min födelsedag;o
jag litar på dej till 110%
jag älskar dej lilla mattenörd (kk)

lisabjörkström
sööt&snäll
har inga minnen , kanske kommer
du är allrabästakompis med min allrabästakompis syster hihi (a)
gå i min skola , och duktig i handboll :D
lisas blogggiiish!

evelinadavidsson
jättte snäll och fin!
duktik i handboll, och i gympa förmodligen :D
har kanske nåt minne, men vi kan skaffa flera
hur söt som hellst, och du går i lisas klass
puss! (kk)

ellen"pell"göthlin
allrabästavän, du är mitt allt
jag älskar dejjjjjjj mest pelll
du är ljuset i mitt liv
pell+bell är bäst tsm!
du är snääälllast & finast
nikonD3000 i bådas hjärta haha
bäst i handboll och fotbolll!d
min lilla söötnos med bulle på huvudet!
hand i hand livet ut babbby
PELLSBLOGGG

tovaromanrung
går i 7a
du är snäll&fin
duktig i handboll och fotboll
vi har nåt minne men inte så många, vi ska skaffa flera
puss!

elinmoghadas
jätttte fin!
och jätte snälll
du har gått i handboll och då har vi mötts :D
har inge minne, men vi har träffats på stan och sådär
men vi skaffar snart fler tycker jag!
puss!

amaliasjöö
kan man vara sötare än dej ?
jäättte snälll också!
har hänt massa mellan dej och mej men nu stryker vi det!
har vat några gånger och vi har några minnen
som när vi skämmmde ut oss och på eran skolgårdsfest
men det är klart att vi ska skaffa flera minnen!
jag älskar dej amalia
hennesbloggg hääär!

marcusberg
har aldrig träffat dej , och jag vet inte hu du ser ut :D
men snäll är du , du börja smsa med mej så hihi
har inga minnnen , men det kommer nog nåt någon gång hihi
puss!

juliategnelid
tvilling, siv, jully, vad mer?
jag älskar dej , vi har massa minnen tillsammans
mendet finns plats för mkt mer!
kommeru ihåg nyårsafton, siv&viv, alllt
alla gånger vi har bråkat, grönan hhahah du är bäst
jag älskar dej mer än jag älskar min lilltååå ;o
hihi skoja, men du betyder en heeeeldel för mej!
nu i sommar, fyfan va minnen vi kmr få
isabella+julia
det är så det ska va!
JULLLIIIASBLOGG

erikskrivargård
sötnos!
hur snälll som helllst, seriöööst!
vi har massa minnen sen i sommras, sen när vi va på bio
med hampus amanda julia och stina (K)
du är dra i fotboll och ishockey, fast jag vet inte hur man ser att någon är bra
i ishockey men, du är det säger jag :D
man kan iallafall inte vara snällare än dej!
mkt mer minnen kommer nu i sommar!
pusss!



Postat av: caroline

naaw, jag älskar dig oxå!

saknar dig grymt mycket. vi måste va nån gång nu i sommar<3

Skrivet: 2010-05-31 - Klockan: 16:16:41
Bloggadress: http://caroliinearih.blogg.se/
Postat av: amalia

du är beviset på att man kan vara sötare än mig , eller många är det , sjuuuuukt många !

jag har strykt det..<3

Jag älskar dig isabella <3

Skrivet: 2010-05-31 - Klockan: 19:35:56
Bloggadress: http://aaamaliia.blogg.se/
Postat av: liisssaaa

jag är abv med denise :P inte med kajsa <3

Skrivet: 2010-05-31 - Klockan: 20:16:43
Bloggadress: http://endastlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: