shopppppa (L)(L)

kom hem från stan för ett tag sen
drog ner dit efter skolan med amanda :)
gick på stan och hita massa saker, bilder kmr längre ner i inlägget
vi skulle på den där konfemation saken men båda hade inga band(a)
tyräffa massa utanföör, men vi gick aldrig in i kyrkan, vi gick och skulle
åka skrapan, och då kom två killar och också skulle åka
och då åkte dom med osss haha , ah , sen ena killen gick i ellens klass och den anda
va hans kompis :)
sen följde dom med oss vart vi en gick hahah men vi drog hem efter 20 min kanske
och när jag kom hem så satt jag mej med min europa karta har prov imorgon -.-
aja med en G hoppas jag på , men G minst hheh
nu får ni bilder på vad jag köpte .


15kr ;o


sko snören som jag och amanda har letat sönder efter
vi ska ha på handbollsskorna :D:D


tröja från giina (kk)


i loooooooooooooove!


hål leggins som inte jag och amanda trodde skulle se ut såhäär...
och mina skooor (L)

Postat av: amanda

haha sjukkkkttt kul jag hade idah :D

älskar dej mest av allt!

Skrivet: 2010-05-20 - Klockan: 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: