snabbt inlägg

gjort klart min läxa.
seriöst, när jag kom hem igår satt jag från tre till sex typ.
och nu satt jag från fyra till halv nio , med en läxa på 10frågor
och jag vet inte svaren på två stycken elr asså ah, det är svårt att förklara.
läxa har iallfall tagit hela mina två dagar;o
men nu ska jag fixa mej och sen kolla på tv elr nåt.
och imorgon ska våran klass åka till arosfortet, bara för våran klass är bäst
och det bara är vi som får åka (a)
allla lärare säger att vi förtjänar det, hihi
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, har träning på kvällen
men innan de blir det väl vara med någon.
pussshej leverpasteeej!



hahahhahaahhhahah mkt fiiin,
men jag kände att jag var tvungen at ladda upp en bild.
statstiken sjunker, men aja, pusss

Postat av: johannnnna :-)

haha nej de är fett taskigt att ni får åka :o

Skrivet: 2010-05-05 - Klockan: 10:34:58
Bloggadress: http://johannamattsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: