sssssssssssssssseg

väldigt roligt väder..
man blir så jävla deppig-.-
idag händer ingenting, inten vill nog vara heller eftersom det regnar
kanske blir ngn film sen, elr vi får se.
men jag är fett glad för på min sak om att man ska kommentera sen skriver jag nåt om den
där har jag fått 11kommentarer :D
fett stolt (a)
men alla lär ju kolla de, ska snart börja skriva om dom
men inte idag, imorogn ska jag vara med julia och lisa. hoppas på finare väder
så att man kan vara ute och ta bilder!
snart åker sebbe till turkiet...
på måndag äre ett år, och han är i turkiet, men jag och elllen ska ju åka dit då :)
sebbe, jag älskar dej mest av allt, och INGEN kan komme emellan oss (kk)



facelook;
 sov i två inbakade flätor, mascara



outfit;
linne:(under tjocktröjan) har jag fått av ngn :)
jeans-leggins: ginatricot 199kr
tjocktröja: irstablixten 199 elr 299kr :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: