svar på frågestund!

vet att jag är seg på frågestunden men här kommer svaren:

juliategnelid:
hihi ja är först (y)
vet inte va ja ska fråga? ja vet allt..
om du åkte till en öde ö och fick ta med två
saker, va skulle de vara då?:D
puss älskling

sv: om det skulle vara saker så var det mobilen och datan!
men annars vet jag inte :):)

jklew:
-är du oskuld?
-om,varför har inte du &din kille sex? ni har ju trots allt varit tillsammans länge..
-hur många dagar i veckan tränar du handboll?
-hur llänge tänker du spela handboll?
-du va mkt me linn lundvall förut,varför är ni inte så mkt längre?
-vem är din absoluta bästavän som du litar på i vått och torrt?
-skulle du vilja spola tillbaka tiden?
-om,isf vilken stund ?
-brukar du dricka alkohol osv.?
-har du någongång varit på en riktig fest?
-beskriv dina närmsta vänner med tre ord..?
-vilken ålder skulle du vilja ha barn i ?

ja vill gärna ha svar på alla frågor tack! :)

sv:
- ja jag är oskuld
-vi kanske inte vill, lite tidigt tycker jag.
-just nu två gånger, men annas tre :)
-jag tänker spela tills jag inte kan de mer, tills jag skadar mej elr nåt, om jag skadar mej elr
så så kommer jag bli tränare, så aldrig hoppas jag :D
-vet inte, man förändras, träffar nya kompisar..
-jag kan inte säga en, men ellen amanda david julia stewan
-både ja och nej, jag saknar en som liten när livet lekte hela tiden
men då kmr man få göra om allt igen ;)
-när jag var liten, eller den dagen jag va med sebbbe första gången (kk)
-nej det brukar jag inte!
-vad för riktig fest? , inte en sån som alla super sig fulla
men bara sånna hos kompisar som "kalas" typ ;)
-snälla, omtänksamma, världensbästa!!!
-27 kanske :)

pelll:
vad är din favorit färg?
varför bloggar du?
favvvvo mat
vad är de pinsamaste du gjort ?
kommer inte på så många me hihihi
pusss älskr dej mest

sv: min favorit färg är rosa (k)
jag bloggar för det är kul
favorit mat har jag ingen det beror på vad jag är sugen på ;)
det pinsamaste jag har gjort kmr jag inte ihåg
men det lär juh vara nåt pinsamt hahhaha.

rebecka:
vad är det bästa du vet att göra?:)

sv: att spela handboll och vara med mina kompisar!

PH:
-om du söker längst i ditt hjärta med alla minnen och så , vem är din bästavän ?

-du brukar ju va med amanda , ( hon verkar skit snäll btw ) beskriv henne.

- drömmar i ditt liv ?

sv: en som jag har mest minnen med och som jag alltid har kul med är amanda!
vi har vart bästakompisar sen låååång tid tillbaka!!
amanda är blooond!, snälll, dryyyg ibland:D
en av världens bästavän, jag jag älskar henne mest !
drömmen är väl att komma långt i handboll!
tjäna bra med pengar, skaffa familj, typ :)

victoria:
vem är din allra bästavän , välj en :):)

sv: jag kan inte välja en, men den jag känner bäst och som jag har vart med mest är amanda!
men mina allrabästavänner är olika, som david han är världens snällaste kille och gör en så glad !

sofiabj:
vad är din största önskan?<3

sv: att komma långt i handbollen!

amandah:
ett namn du skulle vilja heta :)?
bästa maträtten ?
önskan i livet?
jobba som ?
vill du resa, vart med vem ? ;D
älskar dej bästavän

sv: ett namn ? , vet inte men jag tycker elin och ellen är fint :)
det beror på vad jag är sugen på , det är olika hihi
önskan är att komma lång i handbollen!
vet inte riktigt, :D
hihii dum fråga, jorden runt med pandyyy!

sebbe:
om du skulle inte ha ätit på tre väckor och du skulle få 1kg bajs skulle du äta det dåe haha kommer inte på nåt:D

sv: hahahhaha gulllig fråga (L)
jag vill inte tänka tanken om jag skulle äta de ;ss
fett vidrigt ;o

miadder:
vem va du tsm med innan sebbe?
vem är den snyggaste du vet förutom sebbe?
tycker du själv att du är fin/söt?
skulle du kunna skaffa barn nu ?
om inte,vilken ålder skulle du skaffa barn i ?
har du tandställning? :D
hahaha nannanan ja är så glad
puss och hej :)

sv: innan sebbe va jag tsm med andreas tror jag
men det va ett jävla bra tag sen hihi.
david är lätt snygggast (kk)
hahhahha nejj ?
aldrig, ett barn nu skulle jag aldrig tänka mej ;o
typ 25-28 ;)
nej jag har inte tandställning
bra att du är glad då ;);)

Postat av: amandahedberrrrggg

tack älsklinng,du är min BÄSTAVÄN, jag

älskar dej oerhört mke , du & ja livet ut!

+ du är dryg ;)

älskar dej korvvvv

Skrivet: 2010-05-05 - Klockan: 07:33:09
Postat av: ellengöthliin

skulle du vilja heta ellen ;o <333

älskar dej mest<3

Skrivet: 2010-05-06 - Klockan: 18:28:39
Bloggadress: http://madebyellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: