svart under ögonen ?

kom nyss hem från stan med julia hampus erik stina & amanda
vi kolla på the last song, så jävla bra film !
svartunderögonen elr vad?
hampus fick tårar i ögonen men han sa att han ville ha de, men hhhm.
jag tror han ljuger , vad tror ni ? :D
haha innan bion så va vi jag amanda erik och hampus
på donken och åt lite, haha då kom tre emosar
och hampus ba as garvar och vi andra kunde inte hålla oss
assså jag vet inte vf allla skratta det va bara för att hampus börja,
så vi kom på bortförklaringar (a)
ska sitta vid datan ett tag nu , sen ska jag kolla på tv
kanske finns någon bra film , men vi får se
men jag älskar också vädret som har vart idag, hopppas det kommer va
så ett tag nu, men man vet aldrig med svensk sommmar..
pusss&godnatt



kände att ladda upp en bild på min saknade älskling (kk)

Postat av: sofiabj

fulbild:(:(:(:(

saknar dig mest älskling!

Skrivet: 2010-05-16 - Klockan: 09:55:49
Bloggadress: http://sofiaosofia.blogg.se/
Postat av: amanandnasjdas

hahahahahhahahahahahahahahahahahaha

sjuuuuuuuuuuuuuuuuukkkttt kuuul

Skrivet: 2010-05-16 - Klockan: 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: