varmt varmt varmt! ;*

låång skoldag idag..
efter skolan drog jag hem t snobbben,
gick ut med han, och sen åt jag mellis.
sen drog jag till amanda och åt glasss, sjukt varmt ute idag, i love it!
sen kom seebbe, han fick också glass
sen drog vi hem t han, hoppa körde prickar jag äger!
sen drog amanda hem ;(
sebbbe och jag typ satt på studsmattan.
och såklart kommmer dom där dryga små syskonen
haha sannna och my, och dom sa attt vi skulle ha bröllop hahha?
aja men vi gjorde som dom sa, så nu är sebbe och jag gifta då, hihihi
älskar dej mest av alllt!
nu ska jag göra läxan -.-
blogggaar kanske sen, pussshej;*


Postat av: sofiabj

såsöt gumms

Skrivet: 2010-05-11 - Klockan: 21:47:47
Bloggadress: http://sofiaosofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: